Håll tummarna

För vår lille bebis. Allt är inte som det ska och vi ska till sjukhuset igen om fem timmar. Blir ingen resa hem för oss imorgon.
Blir nog kvar en vecka till i alla fall.

Undrar när det ska bli min tur att ha lite tur i livet för en gångs skull. Känns som allt är menat att gå åt skogen och jag känner mig ganska orättvist behandlad av den som drar i trådarna om det sen är Gud eller min taskiga karma vet jag inte.

Kan inte sova utan ligger här och väntar på att klockan ska bli nio..,


Kommentarer
Cecilia säger:

<3<3<3

2011-12-27 | 08:54:24
Spanienfrugan säger:

Jag håller tummarna och skänker en värmande kram. Hoppas det ordnar sig!

2011-12-27 | 15:19:31
Bloggadress: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback