Godmorgon Onsdag!

Igår var vi som sagt på sjukhuset där vi till 99.9% fått det vi ville beviljat. Fick gå igenom en timma av frågor och snack men i slutet så sa han, du kan andas ut nu, ännu har ingen överklagat mina beslut! Jag antar att dom inte KAN säga till 100% om något skulle hända, så det känns bra!
Hittade en tidning i väntrummet och var tvungen att fota dessa, vilken är snyggast?
Den 4 Januari får vi förhoppningsvis träffa barnläkaren som kommer vara där vid födseln. Hoppas hon är trevlig! SÅ nu kan jag andas ut lite och vara nöjd med att jag fått det jag önskade.
Det roliga var, jag gillar att vara lite tidig till möten i fall om att, avskyr folk som är försenade och är väldigt väldigt sällan sen själv. I alla fall, när vi suttit där i 45 minuter och väntat så börjar jag bli lite purken. Varför ska jag alltid vara i tid när andra aldrig är det? Men jag biter mig i tungan och sitter snällt och väntar. När doktorn väl kommer så ursäktar han sig och säger att personal jullunchen dragit ut på tiden *skratt* det var nog den sämsta ursäkten jag hört men så kass att jag var tvungen att le. Man kanske trodde att det var nått akutfall eller liknande. Men icke, dom satt och käkade köttbullar och sjöng julsånger. Det lättade stämningen i alla fall.

Svängde förbi McD på vägen hem
, man måste ge kroppen det den ber om *fniss* Jag kommer rulla fram om jag inte är försiktig så idag ska jag fixa med program på gymmet för att hålla kroppen i trim och förhoppningsvis komma snabbare i form efteråt! Vi får väl se hur länge man håller det uppe.

Kommentarer
Spanienfrugan säger:

Klart att man saknar Sverige emellanåt, men det är ju främst vännerna och familjen man saknar. Men en dag vill vi såklart flytta tillbaka.



Vad är det du har fått beviljat nu då?

2011-12-07 | 10:37:50
Bloggadress: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback