Godmorgon!

Igår var en lång dag. Baby var mer åksjuk än sist och det var en riktig pina för både honom och mig. Jag skämtade om att tar inte han tåget tillbaka till Skottland så gör jag det.

Väl framme vankades det lill-jul med fullt Engelskt julbord. Turkey, stuffing, sprouts, pigs in blanket, cranberry sauce, roasties, mash, gravy, turnip och mycket mer! Rundade av med tårta då det även var makens födelsedag.

Hundarna var som galna och både Baby och Tigger började öppna folks presenter under granen. Dom är nog lite smått bortskämda och tror att allt som är inslagna borde tillhöra dem. Så vi fick flytta alla över knähöjd! Mina små knattar...

Idag ska vi shoppa efter maken gått och klippt sig. Ikväll ska vi träffa Richard och Alison och käka kinamat ihop. En tidig kväll förhoppningsvis då vi måste åka härifrån klockan sex imorgon för att köra till Manchester Airport. Hemma i Sverige runt ett!


Kommentarer
Jenny - gravid i New York säger:

Åh så underbart att åka hem över jul! Är ni båda från Sverige?

Skottland är ju ändå ganska nära så kanske kan er familj komma över nästa år? :)

2011-12-21 | 13:09:01
Bloggadress: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback