Förkyld.com

Vilken dag! Vaknade med stans huvudvärk efter en skaplig natts sömn. Fick gå och köpa paracetamol, som är det enda man går ta som gravid, och den försvann! Lunchade hos Ashleigh och snackade lite skit i några timmar.
Tre timmar senare var jag hemma och tog hundarna på en promenad i blåsten. Vid 7 skulle vi mötas vid pubben för middag och en juldrink med några från gymmet. Jag mådde jättebra och såg fram mot en rolig kväll. Vid 5.30 började jag må lite lustigt så jag tänkte att om jag lägger mig ned en stund så kanske jag mår bättre? Jag gick upp vid nio imorse. Vid 7 mådde jag så dåligt och vart helt plötsligt genomförkyld och kunde inte andas utan nässpray. Så där låg jag och kollade på 11 avsnitt av Cougar Town. En sån rolig serie där ingen skadas, ingen slåss, ingen är direkt elak utan till 100% bara en 'feel good' serie! Vid 10 slocknade jag och nu i efterhand så vet jag att alla som var ute åkte upp och festade i Edinburgh till tidigt imorse så det kanske var tur att jag stannade hemma?
Nu? Sitter under en filt, har totalt överdoserat C vitamin brustabletter och kan inte andas genom näsan. Precis vad jag önskat för denna Söndag! NOT!
Tvättar sängkläderna för att ta död på alla äckliga baciller och vädrar järnet där uppe. Ska dammsuga och fixa lite och hoppas må bättre imorgon i alla fall. Skulle lätt kunna ligga på soffan och kolla på film hela dagen...

Finaste killen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback