Förkyld.com

Sa jag förresten att jag är förkyld? Täppt har jag vart i månader men det är tydligen helt normalt när man är med barn. Blöder från näsan gör jag också varenda gång jag snyter mig och det ska tydligen också vara helt normalt MEN, hur mycket kan man egentligen blöda från en näsa? Det hjälper inte att jag är så täppt att jag inte kan andas och nässprayet jag använder är nog lite starkt för det svider som bara den. Men hellre att det svider och jag kan andas än tvärtom. Men jag ska gå till apoteket och se om jag kan hitta någon mildare sort för nu blöder det och täppar till om vartannat.


Känner mig annars lite tugn i skallen men det kan ju bero på vad som helst! Jobbight när man inte kan ta något annat än Paracetamol för det hjälper ju inte mot en förkylning. ´
Måste köpa nya vitamin C tabletter för dom tog slut imorse. Sen tror jag att lite vila och mindre stress kan ha en positiv effekt på det hela. Bring on Sweden och lite snö tack!

Kommentarer
Spanienfrugan säger:

Trodde inte att man "fick" använda nässpray när man var gravid? Men det är klart är det akut så är det akut.

2011-12-19 | 19:20:16
Bloggadress: http://spanienfrugan.blogg.se/
Jenny - Gravid i New York säger:

Stackare! :( hoppas du mår bättre snart!

Vecka 20 var den magiska veckan för mig då allt bara vände. Hang in there!



Och tack för kommentaren ang. Mally! Det är så himla svårt att veta om man gör rätt/fel ibland som förstagångs-hundmamma :)

2011-12-19 | 19:49:53
Bloggadress: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback