Edinburgh, Mulled Wine & Tiger Lily

Ikväll så smäller det. Lång historia och lite rörigt men i alla fall.
Mannen slutar jobba vid fyra, då ska vi lämna av tre småkillar till A&O som ska ha dem över natten, dom älskar att vara där med sin storasyrrra - Labben Ohla! Vi packar in oss i bilen (jag har förhoppningsvis packat vi det laget) vi styr bilen mot Edinburgh och Lindsay och Duncans i Leith. Där är det 'Mulled Wine & Minced Pies' julparty med ett 30 tals pers. Det var ett bra tag sen jag såg Lindsay så vi åker dit lite tidigare än alla andra så jag hinner snacka lite skit innan alla kommer!

Tyvärr så kan vi inte stanna så länge
då vi har besök från Yorkshire. Mannens 'best man' Richard och min vän och frissa Alison kommer upp med tåg för att fira hennes födelsedag.


Vi tänkte gå ut och käka lite och även gå till lite mysiga pubbar och barer på George Street. För att jag ska slippa köra hem oss mitt i natten och så att jag ska kunna gå och lägga mig om jag inte orkar så har vi bokat in oss på [Tiger Lily] mitt i stan.


Vi har bott där en gång tidigare
i rummet ovan och det är underbart! Vi har VIP-kort till nattklubben Lulu's men jag vet inte om det är min grej. Jag ser fram emot ett bad och ligga i sängen och zappa mellan alla kanaler och käka chips :P


Imorgon - om vädret tillåter -
så ska vi gå till den tyska julmarknaden i Princess Street Gardens och julshoppa lite innan vi åker hem och hämtar upp grabbarna. Sen måste vi packa och fixa inför Sverige. Det kommer bli en fartfylld helg!

Jag kanske borde sätta igång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback