Bulle i ugnen?

Sådär, nu har jag lyckats få till en halvdan bild på kaggen!


Ser lite konstigt ut då det är lättare sagt än gjort att få till det i spegeln men det här är det bästa jag kunde ådstadkomma. Vecka 16+4, borde tillägga att såhär ser jag ut enbart efter en dag när jag käkat kolhydrater så det här är inget nytt för mig.

Vilken stress idag. Det ska packas, städas och fixas. Man ska ställa om värmen, byta lakan, vattna blommor, städa badrum, dammsuga och moppa. Det finns inget bättre än att komma hem och allt är perfekt. Vi åker tydligen vid 11 imorgon så bilen ska packas, hundar ska prommeneras och jag ska se till att jag är mätt och belåten. Det viktigaste :P

Två av tre hundar är åksjuka så bilturer med dem är allt annat än avslappnande. Oftast blir dom varma och svettas så man får sitta med AC'n på och frysa ihjäl för att dom ska slippa bli för varma. Vi har provat åksjuketabletter till dem men dom hjälper inte. Därför åker vi sällan bil med dom för det är så himla stressfullt.
Men när vi väl är framme så älskar dom att vara hos Farmor och Farfar. Jag är alltid orolig att lämna dem när jag inte är där, tänk om Wilson slutar äta eller kinkar med maten. Tänk om dom smiter ut eller nån bryter sig in och stjäl dom? Mattes hjärta klarar inte det trycket. Så nästa jul får vi vara hemma!

 


Kommentarer
Spanienfrugan säger:

Oj, vilket projekt!

Hoppas ni kommer fram oskadda och att alla mår bra :)

2011-12-19 | 16:29:12
Bloggadress: http://spanienfrugan.blogg.se/
Mamma till William och Wilma säger:

God kväll söta..Vilken söt liten mage du har fått.Ha en mysig kväll.kram

2011-12-19 | 18:19:22
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback